Langt ude vest på, ude på marken, når man er kørt godt ud gennem det fine Vestjyske landskab, rejser der sig pludselig de smukkeste sorte trekanter op af marken.
Gennem de store glasfacede kan man se ind til de smukke kobberkedler inde i destilleriet. Designet er stramt og enkelt, men samtidig luftig og varmt. Ligesom historien om hvordan 9 gode venner startede med noget, der “bare skulle være en sjov udfordring” til at blive en global forretning.
Vennerne ville lave en whisky, der smagte godt.
Lasse har fortalt historien om deres rejse og tiden efter og hvorfor det er så væsentlig for dem at huske på deres historie, når de gyldne dråber belønnes med internationale priser.
Lasse og Stauning Whisky var en af 15 cases til bogen Strategisk Storytelling i Praksis, hvor han sammen med andre ledere fortæller om, deres erfaring med at bruge historiefortælling i deres branding og markedsføring.
Kunde: Stauning Whisky
Årstal: 2021
Fotopakker: Editorial portrætbilleder & Storytelling