En familievirksomhed

Knud Erik Hansen, Carl Hansen & Søn

Billederne er fantastisk gode. Du fik os til at slappe af - og beviset for om det er gået rigtig godt er jo om fotografen bliver inviteret tilbage. Og det blev du jo.

"Samtalen er vigtig. Vi lærte hinanden godt at kende, mens vi tog billederne.Det betyder noget, at der er tid til at få taget fotoet. At billederne understreger historien. Under dit besøg, bevægede vi os rundt i virksomheden. Vi så flere dele af den hverdag, der gør mig både stolt og glad - og det kan man læse i billederne. At holde en rød tråd gennem en lang historie - det er ikke altid lige nemt. Men det formåede du. Det er også vigtigt at andre mennesker kan spejle sig i den historie man fortæller. At indholdet er genkendeligt. Det bliver autentisk, når man giver af sig selv. Det er sådan fortællinger bliver stærke. Også på billeder."
Knud Erik Hansen
Direktør

Baggrund

Jeg blev utrolig berørt, da jeg læste Knud Eriks historie og interview til bogen Strategisk Storytelling i Praksis

Det er en his­torie, der inviterer til billeder af savsmuld og spåner på et værksted, men også om en livsrejse, en god portion livserfaring og en hel del refleksion over de hænd­elser livet giver og de valg vi træffer. 

Knud Erik er ikke selv håndværker. Han leder og udvikler virksomheden fra sit kontor, sin telefon, i møder og på rejser. Men tag ikke fejl, han kender ethvert møbel, som produceres hos Carl Hansen – og han kender det fra bunden. Derfor blev det den historie, der blev dominerende i mine billeder af seneste generation i familievirksomheden.

Kunde: Carl Hansen & Søn

Årstal: 2021

Fotopakker: Editorial portrætbilleder & Branding med storytelling

Resultatet af samarbejdet