
En virksomhed som Novo Nordisk, der bygger på et værdigrundlag om at ændre og forbedre behandlingsmuligheder for mennesker i hele verden på tværs af kulturer og levevilkår, tiltrækker selvsagt mange og dygtige medarbejdere. Hos Novo Nordisk er medarbejderne i høj grad ambassadører for innovation, diversitet, sund livstil og overbevisningen om at kunne gøre en forskel. Og selvom virksomheden har den størrelse den har, er ansigterne stadig vigtige i deres fortælling og visuelle branding af hvem de er som virksomhed.
Samarbejdet startede med at løse udfordringen med at skabe konsistens i medarbejderportrætterne, og en udførelse af fotoshootet , der samtidig fungerer perfekt ind i en travl hverdag, der er præget af møder og rejseaktivitet. Dengang var løsningen en fleksibel løsning, der gjorde det gnidningsfrit for Novo Nordisk altid at have opdateret deres medarbejderportrætter, team- og gruppebilleder.
Siden har samarbejdet udviklet sig, til andre afdelinger og løsning af andre behov, for at fortælle mere om værdierne og passionen medarbejderne hos Novo Nordisk har i deres DNA.
Kunde: Novo Nordisk
Årstal: Opstart 2014 – still going
Fotopakker: Portrætter, virksomhedsbilleder, branding & markedsføring