Added value – Skarpt erhvervsportræt

Mit “fotostudie” da jeg for nyligt var ude og skyde en række erhvervsportrætter for Novo Nordisk.

Jeg støder ofte på udtrykket “virksomhedens ansigt udadtil” og hvor vigtig det er, at det fremstår professionelt, godt og imødekommende. Det er ikke lang tid en virksomhed har til at gøre et godt førstehåndsindtryk, så hvordan ser din virksomheds ansigt egentlig ud?

Gode erhvervsportrætter er naturligvis ikke alt, men skal alligevel heller ikke undervurderes. De er med at til fortælle din virksomheds historie, vision og mission – ansigtet udadtil. Et professionelt erhvervsportræt er med til at give dine samarbejdspartnere og kunder et godt og troværdigt indtryk af dig og din virksomhed.

Jeg tager altid billederne ude hos jer af den simple årsag, at det sparer jer tid – og penge – i at skulle transportere medarbejdere ud  til et studie og tilbage igen. Det tager faktisk ikke mange minutter, når jeg har stillet mit udstyr op hos jer. Hos Novo Nordisk tog jeg 39 head-shots og tilsvarende full body billeder uden, at den enkelte medarbejder oplevede det som et stort og tidskrævende besvær i en travl hverdag på kontoret. Tvært imod var der rigtig mange smil!

Næste gang du klikker rundt i medarbejderkartoteket på din hjemmeside, så overvej billederne på jeres hjemmeside en ekstra gang. Er de tidssvarende, har der været udskiftninger, er der sammenhæng mellem de forskellige billeder eller er de taget af forskellige fotografer og har derfor et vidt forskelligt udtryk? Helt overordnet set er det billeder, der er velegnede til at skulle repræsentere din virksomheds ansigt udadtil. Her kan du se nogle eksempler på hvordan jeg har løst opgaven med at tage erhvervsportrætter for nogle af mine kunder.

I dag er det ikke kun din virksomheds hjemmeside, der er afgørende. Der er formentlig oprettet en profil på forskellige sociale medier som LinkedIn og Facebook, fordi du gerne vil have din virksomhed skal ses af så mange som muligt – og helt sikkert gerne af potentielle kunder, samarbejdspartnere eller nye medarbejdere.

Kontakt mig, så vi kan tage en snak om, hvordan jeg hjælper jer i denne proces, og sammen finder vi det udtryk du helst vil have for din virksomhed, så det står knivskarpt.

Tak fordi du ville læse med.

 

Skriv det du søger og tryk enter

Din guide & Gode råd

tips

 

Ja, det er rigtigt. En POP-UP, som kan være irriterende!
Men, jeg tror, du vil blive inspireret og motiveret af mit nyhedsbrev.

En enkelt gang om måneden, så sig JA TAK og start med din guide lige nu.

Sådan får du bedre portrætbilleder, der skaber værdi