PERSONLIG BRANDING

Picture your VALUE

Personlig branding handler om din KUNDE, ikke om dig

Kan de se dig, kan du hjælpe dem

Hvad oplever og ser dine kunder på din hjemmeside eller møder dig på sociale medier? Gemmer du dig bag din virksomhed eller kan de SE DIG? Du skal sende et klart indtryk af din ekspertise, dine værdier og afspejle, hvordan netop du hjælper dine kunder i deres behov.

Hvis dine kunder ikke kan se dig og ikke kan få en fornemmelse af, hvad der er særligt ved dig og det du kan, bliver du bare til dagligvare. En liter mælk ved siden af alle de andre mælk – den opfylder formålet, hverken mere eller mindre.

Det synes jeg bestemt ikke skal være tilfældet for eller din virksomhed. Skil dig ud og fortæl din historie, vis din faglige autoritet og ekspertise. Sørg for dine kunder får et klart indtryk af dig, vis dem dig, en person der er passioneret, en de kan relatere til. Skab tillid til dine kunder, når de føler sig forstået, set og hørt.

Personlige Brandbilleder

  • Eventkoordinator - Madahm Consulting
  • Marianne, Eventkoordinator - Madahm Consulting
  • Personlig Brading - Bjørg de Meza
    Personlig Branding - Rikke Klindt
  • Katrine Kraul - Personlig Branding
  • Personlig Brading - Bjørg de Meza
    Personlig Brading - Rikke Klindt
  • Svinningegården - Personlig Branding
  • Personlig Brading - Bjørg de Meza
    Personlig Branding - Simon Hansen-Nord

Bjørg kom forberedt og med en agenda

Vi fik Bjørg ud for at tage virksomheds billeder. Bjørg kom forberedt, og havde allerede lagt en agenda for, hvordan billederne bedst kunne blive taget. Hun leverede et super stykke arbejde, og vi er meget tilfredse med billederne, som vi har fået i alle ønskelige formater. Vi vil uden tvivl anbefale Bjørg De Meza.

– Jens Højmann, Ejendomsmægler & valuar MDE, indehaver

Løft dit brand

Invester i din egen succes

Mød op! Fortæl om din passion og dit formål! Skab relation!

Mennesker handler med mennesker. Punktum. En hver lejlighed du har, om det er på din hjemmeside, sociale medier, netværksmøder, dine nyhedsbreve etc, er en mulighed for at skabe interesse hos dine kunder. Endnu bedre også hos potentielle kunder. Mind dine kunder om, at du er mere end et navn, der er en person bag. Kan dine se dig, kan de huske dig, og præcis dét du kan gøre for dem – du er deres ekspert.

CONNECT

CONNECT

Hjernen kun skal bruge 13 millisekunder til at fange hvad den ser?! Så hurtigt kan vi ikke læse. Kan du ikke omgående formidle dit budskab, swiper din kunde forbi og videre. Forestil dig, hvad velovervejede personlige branding billeder kan gøre for dig og ikke mindst for din forretning? Vi finder dit non verbale brand og bruger det til din fordel. Med en stærk, autentisk og ærlig portrættering af dine forretningsværdier og din personlighed kan du bevidst sende de rigtige signaler. Skab indtryk, der huskes.

KONSISTENS

KONSISTENS

Når dine kunder ser dine professionelle billeder på din hjemmeside eller sociale medier, ser de også, at du er seriøs i dit arbejde og virksomhed. Du signalerer, at det ikke kun er et passions-projekt eller hobby du har gang i. Det er en seriøs virksomhed og forretning, der skaber værdi for andre. Med din eget billedkatalog og personlige brandbilleder, bliver du i stand til at kommunikere med genkendelighed og konsistens, uanset hvor din kunde møder dig.

INVESTER

INVESTER

Det et langt fra alle vi møder, der er det rigtige match for os i vores virksomhed og forretning. Det er OK. Med personlig branding vil du tiltrække de rigtige kunder. Dem som kan se, forstå og deler dine værdier og derfor gerne vil arbejde sammen med dig. Tænk over hvilket afkast din investering i dit eget brand kan føre til. Brug et øjeblik og forestil dig, hvad flere kunder og flere af de rigtige kunder kan betyde for dig og din virksomhed?

Sådan foregår det

Når du har truffet beslutning om at være seriøs omkring dit brand og du gerne vil investere i din forretning indgår vi et samarbejde og jeg følger op ved at sende dig en kontrakt og beskrivelse af forløbet.

Herefter booker du et forberedende telefonmøde med mig.  På baggrund af materiale jeg sender til dig, taler vi om dine overvejelse i forhold til dit brand. Hvor er du med dit brand nu, hvor vil du gerne løfte dit brand hen. Jeg er der og samler trådene for dig og sikrer, at der er klarhed, et synligt og håndgribeligt mål i din proces. Du skal regne med at investere en 1 time til denne samtale. Den danner fundamentet for din visuelle kommunikation, vi skal skabe sammen efterfølgende. Vi vil derfor gå i dybden i forhold til budskab, udtryk og stil, der skal skabe rammen for din personlige branding.

Efter vores samtale planlægger jeg fotoshootet og sender en plan til dig. Jeg hjælper og guider jeg dig også i forhold til ideer og inspiration til påklædning og andet relevant udstyr, det bidrager til din fortælling. Vi gennemgår og sikrer, at vores forventninger er afstemt og dine ønsker og behov bliver opfyldt. Du bliver inddraget i processen, når vi gennemgår, hvor og hvordan vi kan iscenesætte billederne, så du hele tiden kan følge med og være tryg ved, at jeg har overblik og vi når godt i mål.

Efter fotoshootet får du tilsendt et link til dit eget personligt online galleri, hvorfra du kan se, udvælge og til sidst downloade de billeder du ønsker. Billederne kan jeg opbevare for dig i op til et år, hvis du ønsker det.

studie-lampe

Få din GUIDE til bedre profilbilleder

  • Download min 'Guide til bedre profilbillede, der skaber værdi'. Du tilmelder dig samtidig mit nyhedsbrev.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Pris & praktik

Som virksomhed og selvstædig er vi heldigvis forskellige, og har naturligvis også forskellige behov og derfor kan en pris variere fra opgave til opgave.

Ring og lad os få en snak om dine tanker og behov. Jeg lytter og kan derfra rådgive dig til den rigtige løsning for dig.

Jeg hjælper dig i denne proces på en måde, der gør det overskueligt og ukompliceret fra start til slut, så du på det bedst mulige grundlag kan træffe den beslutning, der giver dig den største værdi.

Ring på 6165 4409 og få en gratis og helt ærligt uforpligtende snak. Eller klik på knappen nedenfor for at komme til kontaktformularen.

FAQ

Hvordan foregår selve fotoshootet?

Jeg kommer ud til jer på jeres adresse med det nødvendige udstyr for at løse opgaven for jer. Skal portrætbilleder eksempelvis tages ifm. I samlet til en konference, så kommer jeg blot ud til jer på jeres konferencested. I slipper for at skulle sende samtlige medarbejdere i byen for at få taget billeder.

Jeg opsætter mit udstyr og gør alt klart forud for det aftalte tidspunkt for selve fotograferingen. Ingen spildtid, ventetid minimeres og det er langt mindre indgribende for jer og jeres arbejdsdag.

Hvor lang tid skal vi sætte af til fotoshoot?

Det kommer jo an på… Det vil variere efter, hvilken type opgave I har behov for hjælp til og dertil det stilistiske udtryk, der ønskes. Et ”klassisk” medarbejderportræt, headshot, skal I regne med af afsætte ca. 10 min per person til foran kameraet. Til sammenligning kan en editorial portrætsession med flere opstillinger og udtryk tage fra ½  time til et par timer.

Vi vil altid afstemme tidsforbruget i forbindelse med planlægningen og forud for jeres fotografering. Så I ved, hvad I skal afsætte af tid ift. den enkelte medarbejder eller hvis det skal indgå som en del af et konference-program.

Er det nødvendigt at mødes personligt før?

Det kan det være i nogle tilfælde, hvor vi skal planlægge og tale om stilen/branding for jeres shoot. Eller hvis det er en større konference eller event I gerne vil have dokumenteret. I disse tilfælde er det en god investering, at vi forventningsafstemmer og løber en drejebog igennem sammen. Jeg er fleksibel og vi kan også bruge Skype eller Facetime.

Det er ikke nødvendigt at mødes med dem jeg skal fotografere portrætter af inden. Jeg speed-dater med fremmede hver dag, når jeg tager billeder. Det har givet mig rigtig god erfaring og mine ”people skills” gør mig i stand til at tage autentiske og nærværende portrætter med ægte smil, selvom jeg ikke kender personen på forhånd.

Hvordan udvælger vi billeder – og kan vi se dem alle fra shootet?

Fordi jeg forstår, at din tid er værdifuld, har jeg fundet det mest effektivt at gå igennem billederne fra sessionen for dig og udrydde fejlskuddene, gentagelser og fotos, hvor du er fanget i midten af ​​et nys 🙂 Jeg bruger tid på at kuratere de bedste billeder for dig, så du kan bruge mere tid på at gøre det, du gør bedst.

Hvorfor er der forskel på prisen for digitale filer af billederne?

På trods af at en digital fil er et simpelt koncept, investeres der meget tid og en del kræfter i at skabe det digitale billede. Anvendeligheden i en digital fil uendelig. Med en digital fil kan du bl.a. bruge filen og fotoet på din hjemmeside, LinkedIn-profil, Business Facebook-side og endda til dit visitkort, brochurer roll-ups eller bannere, sidstnævnte hvis du investerer i en højopløselig fil. Din digitale fil er derfor et aktiv for din virksomhed, der i sidste ende skal hjælpe dig med at gøre dig synlig og tiltrække flere af netop dine ideelle kunder og samarbejdspartnere.

Jeg har hørt om rettigheder til billeder – Hvad betyder det? Ejer jeg mine egne billeder?

Jeg er, som fotografen, efter reglerne om ophavsret altid ophavsmanden til billederne, og dermed berettiget til at blive krediteret, når billederne bruges. Men fordi vi har et samarbejde og I har bestilt mig til at tage jeres billeder, overdrages der en række rettigheder til brug og visning af billederne til jer. Det kan udvides eller begrænses for både mig og jer alt efter, hvad vi aftaler sammen. Min interesse er, at I skal kunne anvende billederne bedst muligt til jeres behov.

Så er der også noget med det der afbilledes – personerne på billederne. Der kan i mange tilfælde være behov for tilladelse fra de mennesker, der indgår på billedet til at bruge billedet i virksomheden eller til det materiale virksomheden skal bruge til markedsføring. Det løses som regel ved at have en såkaldt ”model-release” eller ”model-aftale” mellem personen og virksomheden.

Har du en guide til tøj/påklædning eller gode vinkler

Det har jeg, i udgangspunktet vil jeg altid anbefale tøj, der får dig til at føle dig rart og godt tilpas. Dernæst skal du overveje, hvilken tøjstil du oftest bruger i din dagligdag/arbejdsdag, det vil være det mest naturlige, at du også har på til et fotoshoot. Er dit favoritslips eller yndlingsbluse i et særligt mønster eller mange forskellige farver, vil jeg alligevel råde dig til at genoverveje, om der er noget en smule mere diskret i garderoben, du kan vælge. Dit tøj skal helst ikke løbe med opmærksomheden – det skal du!

Hvilket format får vi billederne i?

Billederne leveres altid i en digital version optimeret til web-baseret brug i formatet .jpeg som er langt det mest anvendelige. Der er imidlertid opgaver, der kræver en særlig beskæring i pixel-formatet, fordi billederne skal passe til en hjemmeside. I andre tilfælde er der behov for levering af fysiske print eller digitale filer i en opløsning, der kan bruges til print/tryk. Uanset hvad dit behov er, så gennemgås det og afklares i planlægningsfasen, så det sikres du får et helt optimalt slutprodukt.

Hvor lang er leveringstiden?

Fra jeg har pakket mit udstyr sammen efter vores veloverstået fotoshoot, går der typisk 3-5 arbejdsdage, som jeg bruger på at uploade, lave back-up filer, udvælge, kuratere og uploade i jeres online galleri til udvælgelse.

Hvad koster kørsel?

Kørsel er inkluderet i prisen for jeres opgave. Skal opgaven løses et sted i Danmark eller eksotiske steder uden for grænsen, vil udgifter til for eksempel broer, færger eller fly faktureres jer, hvilket vi naturligvis altid vil have talt om og afklaret inden.

Har du en tilfredshedsgaranti?

Bestemt – det er ekstremt afgørende for mig, at I er tilfredse. Dét mål er i fokus fra vi siger goddag til hinanden for første gang. Derfor investerer jeg tid og kræfter i at afklare jeres ønsker og behov så grundigt som muligt, inden vi går i gang. Forventningsafstemning er nøglen til et godt og værdifuldt samarbejde. Er der ikke fuld tilfredshed, ser vi sammen på, hvor eller hvordan forventningerne ikke er indfriet og finder en løsning på udfordringen.

Jeg gør mit ypperste for at gardere mig mod, at noget skulle gå galt, så det ikke får indflydelse på, om vi kan gennemføre opgaven. Eksempelvis har jeg back-up kamera med, ekstra lamper, og dobbelt af andet grej, der er helt essentielt. Jeg skyder også billederne ind på to hukommelseskort i kameraet for at sikre, at der allerede ved første klik er to versioner af filen, hvis uheldet er ude.

Skriv det du søger og tryk enter

Denne side bruger Cookies. Nogle bruges til statistik og andre sættes af tredjeparts tjenester. Ved at klikke videre accepterer du brugen af cookies. Læs mere her.

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk