PERSONLIG BRANDING
Picture your VALUE
Personlig branding handler om din KUNDE, ikke om dig
Kan de se dig, kan du hjælpe dem
Hvad oplever og ser dine kunder på din hjemmeside eller møder dig på sociale medier? Gemmer du dig bag din virksomhed eller kan de SE DIG? Du skal sende et klart indtryk af din ekspertise, dine værdier og afspejle, hvordan netop du hjælper dine kunder i deres behov.
Hvis dine kunder ikke kan se dig og ikke kan få en fornemmelse af, hvad der er særligt ved dig og det du kan, bliver du bare til dagligvare. En liter mælk ved siden af alle de andre mælk – den opfylder formålet, hverken mere eller mindre.
Det synes jeg bestemt ikke skal være tilfældet for eller din virksomhed. Skil dig ud og fortæl din historie, vis din faglige autoritet og ekspertise. Sørg for dine kunder får et klart indtryk af dig, vis dem dig, en person der er passioneret, en de kan relatere til. Skab tillid til dine kunder, når de føler sig forstået, set og hørt.
Personlige Brandbilleder
Bjørg kom forberedt og med en agenda
“Vi fik Bjørg ud for at tage virksomheds billeder. Bjørg kom forberedt, og havde allerede lagt en agenda for, hvordan billederne bedst kunne blive taget. Hun leverede et super stykke arbejde, og vi er meget tilfredse med billederne, som vi har fået i alle ønskelige formater. Vi vil uden tvivl anbefale Bjørg De Meza.”
– Jens Højmann, Ejendomsmægler & valuar MDE, indehaver
Løft dit brand
Invester i din egen succes
Mød op! Fortæl om din passion og dit formål! Skab relation!
Mennesker handler med mennesker. Punktum. En hver lejlighed du har, om det er på din hjemmeside, sociale medier, netværksmøder, dine nyhedsbreve etc, er en mulighed for at skabe interesse hos dine kunder. Endnu bedre også hos potentielle kunder. Mind dine kunder om, at du er mere end et navn, der er en person bag. Kan dine se dig, kan de huske dig, og præcis dét du kan gøre for dem – du er deres ekspert.

Sådan foregår det

Få din GUIDE til bedre profilbilleder
Pris & praktik
Som virksomhed og selvstædig er vi heldigvis forskellige, og har naturligvis også forskellige behov og derfor kan en pris variere fra opgave til opgave.
Ring og lad os få en snak om dine tanker og behov. Jeg lytter og kan derfra rådgive dig til den rigtige løsning for dig.
Jeg hjælper dig i denne proces på en måde, der gør det overskueligt og ukompliceret fra start til slut, så du på det bedst mulige grundlag kan træffe den beslutning, der giver dig den største værdi.
Ring på 6165 4409 og få en gratis og helt ærligt uforpligtende snak. Eller klik på knappen nedenfor for at komme til kontaktformularen.
FAQ
Jeg kommer ud til jer på jeres adresse med det nødvendige udstyr for at løse opgaven for jer. Skal portrætbilleder eksempelvis tages ifm. I samlet til en konference, så kommer jeg blot ud til jer på jeres konferencested. I slipper for at skulle sende samtlige medarbejdere i byen for at få taget billeder.
Jeg opsætter mit udstyr og gør alt klart forud for det aftalte tidspunkt for selve fotograferingen. Ingen spildtid, ventetid minimeres og det er langt mindre indgribende for jer og jeres arbejdsdag.
Det kommer jo an på… Det vil variere efter, hvilken type opgave I har behov for hjælp til og dertil det stilistiske udtryk, der ønskes. Et ”klassisk” medarbejderportræt, headshot, skal I regne med af afsætte ca. 10 min per person til foran kameraet. Til sammenligning kan en editorial portrætsession med flere opstillinger og udtryk tage fra ½ time til et par timer.
Vi vil altid afstemme tidsforbruget i forbindelse med planlægningen og forud for jeres fotografering. Så I ved, hvad I skal afsætte af tid ift. den enkelte medarbejder eller hvis det skal indgå som en del af et konference-program.
Det kan det være i nogle tilfælde, hvor vi skal planlægge og tale om stilen/branding for jeres shoot. Eller hvis det er en større konference eller event I gerne vil have dokumenteret. I disse tilfælde er det en god investering, at vi forventningsafstemmer og løber en drejebog igennem sammen. Jeg er fleksibel og vi kan også bruge Skype eller Facetime.
Det er ikke nødvendigt at mødes med dem jeg skal fotografere portrætter af inden. Jeg speed-dater med fremmede hver dag, når jeg tager billeder. Det har givet mig rigtig god erfaring og mine ”people skills” gør mig i stand til at tage autentiske og nærværende portrætter med ægte smil, selvom jeg ikke kender personen på forhånd.
Fordi jeg forstår, at din tid er værdifuld, har jeg fundet det mest effektivt at gå igennem billederne fra sessionen for dig og udrydde fejlskuddene, gentagelser og fotos, hvor du er fanget i midten af et nys 🙂 Jeg bruger tid på at kuratere de bedste billeder for dig, så du kan bruge mere tid på at gøre det, du gør bedst.
På trods af at en digital fil er et simpelt koncept, investeres der meget tid og en del kræfter i at skabe det digitale billede. Anvendeligheden i en digital fil uendelig. Med en digital fil kan du bl.a. bruge filen og fotoet på din hjemmeside, LinkedIn-profil, Business Facebook-side og endda til dit visitkort, brochurer roll-ups eller bannere, sidstnævnte hvis du investerer i en højopløselig fil. Din digitale fil er derfor et aktiv for din virksomhed, der i sidste ende skal hjælpe dig med at gøre dig synlig og tiltrække flere af netop dine ideelle kunder og samarbejdspartnere.
Jeg er, som fotografen, efter reglerne om ophavsret altid ophavsmanden til billederne, og dermed berettiget til at blive krediteret, når billederne bruges. Men fordi vi har et samarbejde og I har bestilt mig til at tage jeres billeder, overdrages der en række rettigheder til brug og visning af billederne til jer. Det kan udvides eller begrænses for både mig og jer alt efter, hvad vi aftaler sammen. Min interesse er, at I skal kunne anvende billederne bedst muligt til jeres behov.
Så er der også noget med det der afbilledes – personerne på billederne. Der kan i mange tilfælde være behov for tilladelse fra de mennesker, der indgår på billedet til at bruge billedet i virksomheden eller til det materiale virksomheden skal bruge til markedsføring. Det løses som regel ved at have en såkaldt ”model-release” eller ”model-aftale” mellem personen og virksomheden.
Det har jeg, i udgangspunktet vil jeg altid anbefale tøj, der får dig til at føle dig rart og godt tilpas. Dernæst skal du overveje, hvilken tøjstil du oftest bruger i din dagligdag/arbejdsdag, det vil være det mest naturlige, at du også har på til et fotoshoot. Er dit favoritslips eller yndlingsbluse i et særligt mønster eller mange forskellige farver, vil jeg alligevel råde dig til at genoverveje, om der er noget en smule mere diskret i garderoben, du kan vælge. Dit tøj skal helst ikke løbe med opmærksomheden – det skal du!
Billederne leveres altid i en digital version optimeret til web-baseret brug i formatet .jpeg som er langt det mest anvendelige. Der er imidlertid opgaver, der kræver en særlig beskæring i pixel-formatet, fordi billederne skal passe til en hjemmeside. I andre tilfælde er der behov for levering af fysiske print eller digitale filer i en opløsning, der kan bruges til print/tryk. Uanset hvad dit behov er, så gennemgås det og afklares i planlægningsfasen, så det sikres du får et helt optimalt slutprodukt.
Fra jeg har pakket mit udstyr sammen efter vores veloverstået fotoshoot, går der typisk 3-5 arbejdsdage, som jeg bruger på at uploade, lave back-up filer, udvælge, kuratere og uploade i jeres online galleri til udvælgelse.
Kørsel er inkluderet i prisen for jeres opgave. Skal opgaven løses et sted i Danmark eller eksotiske steder uden for grænsen, vil udgifter til for eksempel broer, færger eller fly faktureres jer, hvilket vi naturligvis altid vil have talt om og afklaret inden.
Bestemt – det er ekstremt afgørende for mig, at I er tilfredse. Dét mål er i fokus fra vi siger goddag til hinanden for første gang. Derfor investerer jeg tid og kræfter i at afklare jeres ønsker og behov så grundigt som muligt, inden vi går i gang. Forventningsafstemning er nøglen til et godt og værdifuldt samarbejde. Er der ikke fuld tilfredshed, ser vi sammen på, hvor eller hvordan forventningerne ikke er indfriet og finder en løsning på udfordringen.
Jeg gør mit ypperste for at gardere mig mod, at noget skulle gå galt, så det ikke får indflydelse på, om vi kan gennemføre opgaven. Eksempelvis har jeg back-up kamera med, ekstra lamper, og dobbelt af andet grej, der er helt essentielt. Jeg skyder også billederne ind på to hukommelseskort i kameraet for at sikre, at der allerede ved første klik er to versioner af filen, hvis uheldet er ude.